30 Augusti

Min dag började med att jag försov mig. Jag skulle ta bussen till skolan idag för första gången denna terminen eftersom att jag börjar halv 10. Men sådan tur var så var pappa hemma ändå och skulle köra mig så jag hann i tid.

Dagen fortsätter och det är meningen att vi ska ha vanliga lektioner. Men på varje lektion är det bara ytterligare information. Det som vi har fått veta nu på en vecka och en dag skulle man kunna fixa på en dag...

På workshoppen bloggar jag, andra sitter på facebook, msn osv. Ingen har någonting att göra, förutom att vänta på mattelektionen.

Så var det dags för mattelektionen och vi blir klara på halva tiden och får sluta då. Sen åkte jag hem direkt med Rebecca.


Nu precis har jag varit och köpt min nya moppe och kört hem den. Det var kul, varit utan moppe nu i tre dagar, känns mycket längre. Känns också lite efter att köpa en moppe trots jag är 16. Men jag kommer behöva den lite då och då. Det är väldigt bra att ha en faktiskt, speciellt när man får bråttom.




Kommentarer
Postat av: maria

sv: åh tack sååå mycket! =) vad glad jag blir!

hoppas allt är perfekt med dig! kramis

2010-08-30 @ 21:17:33
URL: http://mariadaos.blogg.se/
Postat av: maria

sv: jag älskar den koftan! supermysig och absolut värt pengarna! :D

2010-08-30 @ 23:27:07
URL: http://mariadaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0