Illa

Idag, den 24 Augusti 2010 känns det inte så bra faktiskt. Hyfsat jobbigt! Jag saknar min Julia, hon är underbar och jag klarar mig seriöst inte utan henne.


I morse var jag jätte trött men kämpade mig upp ändå. Jag drog på mig helt normala kläder, sminkade mig väldigt lite och drog sedan iväg till skolan - helt tråkig.

Dagen gick, långsamt. Men jag stod ut med all information jag fick på den nya skolan idag. Och jag har nu även inlett ett försök till skolbyte. Hoppas verkligen det går igenom...

Nu tänkte jag fortsätta mitt simpla liv här hemma och så småningom försöka sova till några deppiga låtar, hehe. Jag är inte på humöör ! :(

Två bilder från dagens fika:

Btw: Helt sjukt va mycket folk som springer runt i stan nu. Skitkul att träffa massa kompisar hela tiden. Det gör mig väldigt glad.




Kommentarer
Postat av: Juiicy

Vilken skola ska du byta till sötnos? <3

2010-08-24 @ 21:07:02
URL: http://juiicylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0