Överst i skolan

Sitter just nu i skolan på Workshop (typ överst jättejobbigt att gå hit upp för alla trappor) i väntan på att vår sista lektionen för dagen ska börja. Mattelektion.

Idag slutar vi halv 3 och då ska jag direkt hem för att få en ny moped.
Min förra ramlade jag ju med för längesen och det är en repa på sidan vilket jag inte gillar. Vi lämnade in den på lagning men själva repan var för djup så det gick inte att bara lacka om mopeden. Så nu blir det en helt ny istället. NICE! Självklart Vespa denna gången också♥


Min förra (den röda):


Min nya (Vespa Jubileumsmodellen):

Kommentarer
Postat av: CAROOWW

ska du sälja din gamla? :D

2010-08-30 @ 21:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0