Wazzup!!

Tjenare, tjenare.
Här sitter man då i Linnéas rum och har inget och göra.. hon är och gör gud vet vad ;). haha så jag tog mig friheten att göra ett inlägg på hennes blogg :D! kanon busigt jag vet.
Så till Linnéa:
Vet du vad som slog mig innan idag att tänk om vi inte hade konfirmerat oss, då hade vi aldrig träffats. Eller i alla fall inte blivit sånna vänner vi är idag. Tänk vad kyrkan kan göra mycket, djupt jag vet hahah! Så bara för de ska jag tacka gud och jesus och den heliga anden för att jag bestämde mig för att konfirmera mig i alla fall, fast jag sa att jag absolut inte skulle göra det. Så nu har jag en underbar vän som jag tycker om alldeles för skräkligt mycket om!..
sev vet jag inte hur man förminskar bilden men de får la gå ändå..
puss och kram Agnes<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0