80's

Godmorgon!

Är jättetrött och har även rätt bråttom. Ska åka 08:15 för att våffla mitt hår, ni vet sådär man hade när man var liten. Min våffeltång är nämligen borta så ska komma lite tidigare för att hinna. Hoppas verkligen att jag gör det också. Annars är hela grejen förstörd typ.


Såhär ser jag i alla fall ut idag (bild längst ner i inlägget). Plus att jag har massa ögonskugga och självklart benvärmarna (som bara syns på en bild). Det är ju 80-tal.


Vi ska alltså spela beach-volleyboll på våran skolavslutning. Ska bli såå skönt att sluta idag! När jag kommer hem blir det massa rostade/brända/stekta i socker (eller nått) mandlar (sjukt gott) och även marsipan och lite annat gott. Nu är julen här!


Nu måste jag fortsätta. Här är min outfit:


(Mina ben ser mycket brunare ut än vad de är).


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vart har du köpt Iphone skalet?

2010-12-21 @ 08:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0