Evas Paley

Idag har jag och Agnes varit inne i stan. Vi letade nyårsklänningar och jag hittade 2 st (haha) och hon en. Hennes var rätt grym för hon ska göra den själv typ. Hon köpte ett tight svart fodral och så ska hon sy fast lite balla detaljer eller hur man säger. Kedjor vid axlarna och så vidare.

Jag köpte en svart tight klänning och en annan svart klänning som inte var lika tight. Kan visa senare!


Efter vi hade sprungit runt i stan och även köpt något paket till Agnes syster så var vi grymt trötta och gick och satte oss och fikade på Evas Paley. Jätte mysigt så där satt vi i över 2 timmar.


Agnes
Linnéa

Agnes och hennes snygga paket!

Maaat


Söta Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0