Varför det suger att åka kommunalt

Är verkligen inte på bra humör just nu. Kom precis innanför dörren, typ 45 minuter senare än jag jag egentligen skulle gjort.

Jag åkte med min spårvagn till Chalmers för att byta till min älskade buss hem. Men vad händer? Jag skulle bara behöva vänta 10 minuter (vilket är lite i och med att min buss går 1 gång i halvtimmen) och när den väl kom så kör den fel!! Den kör bilfilen istället för bussfilen och åker bara förbi min hållplats. Finns nämligen en fil som är på andra sidan av ett staket. Blir så fruktansvärt sur och räknaren slår om till 30 min. Aldrig i livet att jag skulle orka vänta.


Jag åker vidare med nästa spårvagn som kommer ytterligare 10 min senare. Sen gick inte den dit jag skulle så jag böt spårvagn igen. Därefter fick jag ta en annan buss och gå mycket längre. Och massa jävla snö också! Detta gillar vi icke. Nu är jag hemma! Nu ska jag laga mat.


Varm också, efter min oönskade promenad.



Kommentarer
Postat av: Aline

Men ändå ser du glad ut haha. Fan vad jobbigt!!

svara gärna på min dagens fråga..kul att veta vad andra skulle ha gjort.

2010-12-09 @ 14:11:26
URL: http://alinescloset.blogg.se/
Postat av: Dilan Dilir

ojj vad jobbigt!

2010-12-09 @ 18:25:32
URL: http://dilaanisme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0