10 november

Godmorgon!

Vaknade för någon timma sedan, helt slut. Hade svårt för att somna igår, så har bara sovit i ungefär 4-5 timmar inatt. Det räcker liksom inte för mig.


Idag har jag massa plugg framför mig och har faktiskt lagt upp ett schema för det också. Nu ska jag bara försöka följa det...


Annars då? Jag är allmänt skoltrött och även trött på mörkret där ute. Och all snö och regn. Lagom avundsjuk på mamma också som åker till New York idag med en kompis. Ville ju mer än gärna följa med men det får jag inte för vi har inte lov i skolan och hon vill inte att jag ska missa för mycket. Förstår henne men hade ju inte sagt nej till en New York resa med MASSA shopping.



Jag igår

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Vilken fin bild på dig =)

2010-11-10 @ 15:51:47
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0