4 oktober..

..redan!

Jag vaknade precis, första gången jag har fått sova ut på lovet. Skulle egentligen åka in till stan och möta upp Sofia för shopping och fika. Men det blev inte så. Kom på att jag har en del läxor att ta tag i. Får verkligen se till att göra dem nu, inte bara skriva att jag ska.


Ikväll ska jag möta upp tjejerna från min förra klass. Vi ska äta pizza, godis och massa gott. Bli riktigt feta helt enkelt! Ska bli mysigt.


Juste, måste också åka och köpa tyg. Köpte en klänning som var lite för kort så jag ska sy på lite mer tyg. Undra hur det blir, hehe.

Update: Menade ju självklart november, haha.

Kommentarer
Postat av: FL.<3

Du är för söt, haru hoppat tillbaka en månad lr? ;) Puss på dig<3

2010-11-04 @ 23:39:55
Postat av: FL.<3

Du är för söt, haru hoppat tillbaka en månad lr? ;) Puss på dig<3

2010-11-04 @ 23:40:20
Postat av: linda

Snygg blogg!

2010-11-04 @ 23:56:33
URL: http://thejuicytruth.blogg.se/
Postat av: Sossu's Foto

Hej!

Snälla rösta på mig och Litla i tävlingen årets häst! En röst betyder så himla mycket! Komentera genom länken:

http://www.libresse.se/Pages/General/FlashContainer.aspx?id=58004&flashparamcontributionid=281663



Sedan tryck på tummen upp för att rösta.

Komentera sedan att du röstat i min blogg så kommer du upp i ett inlägg! :)



Kramar Sossu

2010-11-05 @ 00:16:59
URL: http://sossus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0