Äntligen hemma

Det har varit en lång dag idag och ångesten stiger allt mer av att jag inte tar tag i att börjar plugga. Det är ju skola snart igen, men det ska vi inte ens tänka på!

Idag har jag varit på fest i Fiskebäck men den var ganska kass så jag och Fanny drog in till stan och fikade resten av kvällen istället. Väldigt mycket mysigare!♥

När vi stog och väntade på att Macus och alla skulle komma så att vi kunde åka tillsammans till Fiskebäck så frös jag seriöst ihjäl. Det var så svinigt kallt och tillslut kände jag inte ens mina fötter. Nu är det vinter Sverige, usch!!

Jag är i alla fall helt slut. Har precis ätit och sett one tree hill. Min säng ser extremt skön ut just nu faktiskt. Dags att gå och göra den sällskap. Godnatt på er och hoppas att ni har haft en fin fredag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0