Detta är vad jag vill

Hej bloggen!


Jag är betydligt gladare idag, och piggare!


Jag vill ha jul!
Jag vill ha massa snygga kläder och ledighet.
Jag vill äta god julmat.
Jag vill träffa släkten och mysa framför Kalle Anka (Som jag btw alltid somnar till).
Jag vill sola och vara brunare än alla, hehe. Älskar att vara brun, därför jag älskar sommaren mer egentligen.
Julstämning är underbart när det väl är jul. När julafton är över är det tyvärr inte roligt längre.


Sen vill jag mest av allt ha sommarlov. Då ska jag ha en systemkamera också och ta så sjuka bilder asså! Sen efter sommarlovet blir det ju USA. Och nu ska vi inte tänka på att det är svinkallt ute och jag har plugg. För detta är glada tankar och jag vill bara att det ska gå fort tills de kommer, sen långsamt när de väl varar..


Lyssna! Såååå underbart!



Kommentarer
Postat av: Anonym

- åh jag med!

2010-11-11 @ 16:33:48
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0