Första advent

Nu är det bara 4 veckor kvar tills jul och lov. Hur underbart?

Inte blivit alls mycket bloggande denna helgen men har helt enkelt haft fullt upp.


Fredag till lördag var Robin här och sov över. Väldigt mysigt måste jag verkligen säga. Vi kollade på ''What happed in Vegas'' och åt glass bland annat. Längesen man såg den filmen men den är rätt rolig faktiskt.


På lördagen fick vi ställa klockan så jag inte missade jobbet. Det var inte så skönt att gå upp tidigt på en lördag men vad ska man göra? Så kom jag hem och var ganska trött, men bakade ändå mina små ''fina'' cupcakes. Chokladen blev hur god som helst, men de andra var inte speciellt goda haha. Slänger nog dem.


Idag vaknade jag ju framåt två på dagen, vilket är lite ångest. Dagen blir så kort. Sen har jag varit hemma och tagit det jättelugnt och hjälp till och julpyntat lite. Nu vill min kära familj äta bullar och tända första ljuset med mig.


Jag och pappi i somras



Kram på er!♥

Kommentarer
Postat av: LISOU

Ja. :)

2010-11-28 @ 19:54:47
URL: http://lisou.webblogg.se/
Postat av: Louise

hehe okej ;p



ja den är ju det hehe :p

2010-11-28 @ 19:58:41
URL: http://chicalouise.blogg.se/
Postat av: Billie

:D Holly mother of love you look just like you dad. :D



That cute. :)



And oh, thank you. Took me 1 h to finish that case. :D



lots of love.

2010-11-29 @ 16:16:40
URL: http://billiewho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0