''godmorgon''

Jag somnade direkt efter att jag hade ätit. Eller jag spydde först för er information. Trodde inte att jag var så dålig riktigt.

I alla fall, i morgon blir det skola för min del ändå. Måste göra ett MVG-prov i matte. Varför vet jag inte, satsar ju bara på VG men efter att ha tänkt lite förlorar jag ju ändå inget på att försöka. Känner också att jag måste vara med på en föreläsning som vi har som är viktig. Efter det ska vi jobba med våran stora uppgift. Måste vara där och komma igång med den faktiskt. Vi får verkligen hoppas att jag blir bättre tills imon, känns ganska bra nu efter ett par timmars sömn.


Nu ska jag fortsätta vila.



Kommentarer
Postat av: guevacci

okej :P allt bra ananrs?

2010-11-18 @ 19:25:25
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: janina

du kan ju inte komma om du spydde :O

2010-11-18 @ 21:57:44
URL: http://janina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0