Imon blir det skola

Känner mig bättre och är beroende av socialt sällskap så i morgon blir det skola för mig.

Första lektionen är engelska och då ska vi diskutera en novell som vi har läst. Ganska slappt. Efter det blir det en halv mattelektion. Inte haft matte på hela veckan eftersom våran lärare är sjuk, men nu blir det lektioner igen.


Nu blir det att slappa i sängen, och sen sova. Ska ta bussen till skolan imon så får se om jag orkar/hinner skriva ett inlägg på morgonen. Men det gör jag nog ;-)




Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

lycka till med engelskan imorgon! :D

Sv: fina ben? hehe det vet jag inte men tack snälla du för den komplimangen :D

Goood nighty!

2010-11-10 @ 23:04:53
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0