It is so on

Enligt min planering skulle jag vara klar med svenska läsloggen nu och ha gjort hälften av statsskicksjämförelsen. Har jag sovit? Ja. Har jag ätit? Ja. Har jag börjat? Nej.

Jag förstår inte varför allt annat blir så roligt och intressant när jag väl ska plugga. Facebook blir 5000 gånger roligare, alla bloggar blir extremt intressanta och det är viktigt att läsa att som skrivs.


Nu stänger jag seriöst av mitt internet, så hörs vi EFTER jag har gjort klart en inlämning.


Kram på er! Har tyvärr ingen bild, tror inte ni vill se mig nu ändå dock. Sjuk, blek och äckligt hår.

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

hoppas det går bra med pluggandet! du är duktig (:

2010-11-10 @ 15:31:58
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0