Jag har världens bästa pappa

Har varit värsta nere idag för allt mitt plugg och att jag ska jobba. Att läsa natur är inte lätt asså. I alla fall, pappa frågade hela dagen vad han kunde göra för att hjälpa mig, men jag sa att jag klarar det själv. När han körde mig till jobbet så frågar han vad jag vill ha för vinterjacka.

- Ingen aning, svarar jag.
- Men, du måste bestämma dig snart, fortsätter han.
- Kenza har fina jackor, två stycken men det är inga vinterjackor.
- Vart finns hennes jackor då?
- På Kajs, svarar jag.
- Jaha, men då åker vi dit nu.


Så åkte vi dit och köpte en av hennes jackor, den nya, fårskinnsjackan. Bara för att han älskar mig så mycket. Visst är han bäst?
Svar: Ja!



Jofama by Kenza: 2000 :-

Kommentarer
Postat av: Ida

jackan är skitsnygg :D

2010-11-06 @ 19:56:59
URL: http://idaaxxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0