Kommer inte igång

Alltså det är svårt det där med att komma igång. Vad det än gäller som inte är så roligt. Tänkte ju som sagt att jag skulle plugga idag men har inte haft någon inspiration över huvud taget. Så jag ger mig ledigt från det också.

I morgon har vi en jobbig skoldag. Slutar halv 5 men dagen består av 3 lektioner och ett hål på cirka 4 timmar. Efter det ska jag förhoppningsvis orka ta mig till ett ställe för att göra en sak som är väldigt nödvändig. Jag måste nog fixa det faktiskt, usch! Så i morgon kommer det inte bli mycket bloggande alls, kommer ha fullt upp hela dagen tyvärr. Jobbig dag helt enkelt!

Nu blir det mat och sen en film i min sköna och varma säng. Det var längesen nu på en vardag.



Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Sv: Italien är vackert - vart var du eller reste du runt?

2010-11-29 @ 19:58:05
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Billie

Oh, you're to kind. Well i've moved around alot but now i live in stockholm. :D



Where you from?

2010-11-29 @ 20:02:08
URL: http://billiewho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0