Vart ska jag?

Godmorgon bloggen!

Äntligen kommit upp ur sängen och har precis gjort lite frukost till mig själv. Jag är hur trött som helst och har absolut ingen aning om vad jag ska ha på mig. Köpte lite nytt igår i alla fall, väldigt skönt.



Vart ska jag idag? Jo, till frisören. Tror knappt jag behöver säga mer. Sist jag klippte mig var för cirka ett eller två år sedan. Då klipptes jag enligt vad frisören tyckte och det blev riktigt kort. Extremt kort. Därför har jag inte klippt mig sedan dess.


Nu är det som sagt var dags och jag vill inte men jag måste själv erkänna att det är väldigt slitet. Men, hon ska få klart för sig att det bara är det nödvändigaste som ska klippas, hehe.



Efter frisören ska jag träffa Andreas tills klockan 5 då jag ska fika med Fanny. Ska ta bilder under dagen.


Här kommer några från igår:
Seriösa.
Oseriös Julia♥

Kommentarer
Postat av: Laila

fina kort :D

2010-11-03 @ 10:28:12
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Asya

sv: Så kan det gå haha! ;)

2010-11-03 @ 12:09:19
URL: http://meeloveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0