Det till och med högg i magen

Har precis proppat i mig flera portioner korv stroganoff. Efterrätt: godis. Detta behövde jag efter att ha sprungit i 8 km. Jag trodde aldrig själv att jag skulle klara det.


Jag började i ett lagom tempo och placerade mig bland de första. Killarna springer på vilket jag tog för givet. Med plötsligt, efter ett tiotal minuter börja de att gå och jag springer förbi, med Pauline och Mathilda. Hela vägen tog jag sällskap av Pauline. Jag peppade henne och hon peppade mig i form att att fortsätta springa och inte göra det som är väldigt enkelt och skönt - nämligen att börja gå.



Efter målgång tog det bara några få minuter tills vi var peppade och glada igen. Jag trodde jag skulle vara helt död. Nu, det är nu man ska fortsätta hålla igång. Tänk att springa denna rundan två gånger i veckan. Oj vad jag hade varit stolt över mig själv då.



Nu: Börja göra matteuppgifter. Har latat mig lite för länge nu!
Vältränade ben är riktigt fint...

Kommentarer
Postat av: Sara

Gud vad duktigt av dig :D

2010-10-20 @ 19:48:46
URL: http://saraa96.wordpress.com
Postat av: lisa blomkvist

Grillade marsmallows.. jadu, det är gott det<3 ^^

2010-10-20 @ 21:57:59
URL: http://geekindisguise.blogg.se/
Postat av: Tina

Stolt över dig!!!!!!!!!!!!!!!!// tina heheh

2010-10-20 @ 22:35:33
Postat av: Suzzie

Ja tänk om man hade den kroppen!!! =)

2010-10-21 @ 22:07:01
URL: http://suzziie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0