Don't take me back to

Observera ''DON'T take me back to''.



Tiden när jag körde med keps och såg ut som en blond bitch..

Ed Hardy kepsen som var på ofta.

Mitt korta hår. Var ''frisyrmodell'' på NK och tjejen valde att klippa riktigt kort.

Mina svarta ögonbryn. Färgade och noppade mina bryn hos en speciallist, men färgen blev svar. Gissa om jag gick tillbaka dit igen..Nej!

Kort hår, men det hade växt lite, vilket jag var väldigt glad för, hehe. Dock får tiden gärna spolas tillbaka till alla fikadagar på sommarlovet förra året som tillbringades på Espresso House.



Vad jag saknar kommer i ett annat inlägg under helgen. Då blir det massa bilder!

Kommentarer
Postat av: Ada

Alltså du är sjukt söt i det jättekorta håret! ;) asnice hihi

2010-10-21 @ 20:50:10
URL: http://adazalecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0