På ett annat sätt

Träffade en kompis på bussen idag. Han läser min blogg och han tyckte att jag skulle skriva priser på alla kläder och saker jag hade på mig också. Vad tycker ni?


Testar att göra det idag. Så får vi se vad jag minns..


Jeans: Köpta i Norge för längesen, minns tyvärr inte..
Vitt linne under den vita blusen: New Look (London) ca 150 kr.
Vit blus: Tessie 299 eller 399 kr (dåligt minne).
Ed Hardy tröja: Ca 1500 kr
Armband från Raglady: Ca 400 kr.
Ring från Efva Attling: Ca 1000 kr.
Övriga ringar: Ca 400 kr.
Converse
Klocka från Ingersoll: Ca 4000 kr.
Guldhalsbandet vet jag faktiskt inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad orättvist! jag är glad om jag får ett fucking linne per månad från gina! :(

och du har EN RING för 1000 kr! :'(

2010-10-16 @ 20:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0