Take me back to

Tiden när jag och Frida var precis likadana. Fast det var ju alltid jag som fick rätt tillslut ;-) Ellerhur Frida?

Denna bilden är tagen inne i Göteborg. Jag är jätteliten och vi (jag och Julia) sprang runt i stan och shoppade varje helg.

Jag saknar den tiden när jag och min underbara vän Julia hade tid att träffas och hitta på massa bus varje dag.

Julia och Max. Haha busigt det blev den kvällen...

Max och Patrik.

Julia och Jag. Vi körde ofta osminkat denna sommaren (som ni ser på bilden). Man var ju ändå brun...

När jag bara var 14 små år åkte jag runt i Grekland med Louise. Haha jäklar va vi raggade greker..

Louise och Jag på stranden, också i Grekland.

Jag och Louise. Vi hade så kul. Att segla i Grekland borde vi tagit vara på mer. Att bara ligga på båten i värme och sola hela dagarna, bada, se delfiner simma längs med båten och bara njuta. Helt fantastiskt var det! Och kvällslivet likaså.

Det ser väl underbart ut?

Jag och Niklas. Språkresan förra sommaren, dvs sommaren 09, två dagar efter åkte jag till Grekland som bilderna ovan är ifrån.

Jag och en av mina dåvarande bästa vänner (Josefine, på bilden under) var jämt ute och fotade. Denna dagen låg det snö på marken och ljuset i bilderna blev så bra. Måste säga att mina ögon på varje bild blev så blåa och fina.

Jag och Josefine.

Igen.

Vi hade en blogg också. Där skulle allt vara så gulligt i början så det var mycket färger, mjukiströjor, snälla blickar och kungakronor (vad det nu har med gulligt att göra?).

Samma dag som bilden ovan. Jag och Ida.

Festade i Torslanda och träffade Phil och Märs. Fick även några nya tjejkompisar, dock inte någon av dom på bilden.

Grymma Louise fotade mig en fantastisk sommardag.

Det var dags att sluta 9:an. Från vänster: Frida (som också är på första bilden), Rebecca, Jag, Louise S (som tog bilden ovan) och Louise T.

Rebecca och Jag på 9:ornas bal.

Min bror och jag i Italien i somras. Har nog aldrig varit så brun som jag blev i år. Det gillar vi!!

Utanför hotellet. Som sagt var, bruuuun!

På ett torg i Italien, med någon stor kyrka haha.

Vattenskidor har alltid varit en stor hobby på sommaren. Blir så glad av det!

Jag sitter i livräddarbåset på stranden i Italien. Det var så lång strand så jag och min mamma tog alltid en promenad mitt på dagen. Det var mysigt.





Det var allt för denna gången. Vart tog ledigheten vägen? Saknar sommaren, saknar alla gamla minnen och alla busiga kvällar.

Kommentarer
Postat av: frida

för det första är vi fortfarande lika, för det andra, kul att du firtfarande tror att du alltid hade rätt. jag hade alltid rätt även fast du hade lite me ork att tjafsa. puss älskling

2010-10-25 @ 17:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0