Jävla skitadag

Klockan är redan 7. Jag har fortfarande inte gjort ett piss. Ångesten stiger mer och mer när tiden springer iväg. En inlämning, jättemånga tyska ord och matteprov väntar i morgon. Detta jävla plugg alltså.


Ska bli så skönt att åka till USA, även om det är ett år kvar. När jag kommer hem så byter jag antagligen skola. Visst att jag precis tackade nej till Jensen, endast på grund av deras schema, så blir det kanske den skolan om två år eller någon annan skola. Vi får se!

Jag är i alla fall på ett värdelöst humör just nu. Och efter helgen blev bland annat biljardbordet förstört, att ta skiten för andras handlingar är också något som suger.

Jaja, ikväll blir det i alla fall att somna med boken i antiktet. Hoppas det blir tidigt så att jag orkar med morgondagen. Skönt att vi börjar dagen med en temalektion som Stina har. Skolans (enligt mig) bästa lärare.
Sur och tröttis.. hehe bilden är från förra veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0