Vecko Revyn

Vi har precis varit på utvecklingssamtal i skolan och det roligaste var nog när vi skulle sätta upp mål för Idrottskurs A. Jonas, min lärare säger då ''Du idrottar en del va? Jag menar, du har ju en väldigt vältränad kropp''. Jag började skratta. Idrott är seriöst det tråkigaste som finns och det har jag alltid tyckt. Jag tränar aldrig. Men det var ju bra, då verkar det inte behövas, hihi.

Jag och mamma köpte också medicin och massa godis och glass till mig på vägen hem. Plus en tidning.

Nu ska jag laga mat. Vi hörs senare!

Vackra Kenza, söta Paow och snygga Anna Hibbs pryder omslaget. Like it!


Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 24

Tack så jättemycket :)

2010-09-14 @ 13:32:19
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0