Nationella prov i tyska

Godkväll bloggläsare!

Jag ligger i sängen och kollar på Glamourama som egentligen är det tråkigaste man kan se på? Handlar inte om någonting egentligen, det är som en blogg fast på film. Handlar enbart om deras (Petra Thungården, Michaela Forni och Anna Hibbs) liv.

I morgon väntar nationella prov i tyska och jag är så otaggad som man kan bli. Har inte pluggat något (inte ens med mig böckerna) och jag vet att jag är rätt dålig. G blir det förhoppningsvis, men jag satsar ju på VG... Det är både skriva och läsa i morgon. Läsa suger, och skriva med eftersom grammatiken är så sjukt svår. Känns som det kommer gå kalas?


En bild från påsklovet, då hade man det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0