Svar på tal





Hej du! Kul att du gillar den. Jag är ca 180, kanske någon centimeter längre. Så jag är väldigt lång (känner mig sjukt lång) för att vara tjej. Det är inte jättekul alltid, klackar och sånt känns helfel så det använder jag aldrig. Men hellre lång än kort tror jag. Det finns väl någon tanke bakom att alla modeller ska vara så långa? Att vara kort, dvs under typ 160 är nog riktigt jobbigt. Men längd är ändå inget man kan göra något åt, så som med allt annat - lagom är bäst.

Kram!



Kommentarer
Postat av: Linda

Allt bra med dig idag?:)

Jag tycker långt är fint:D

2011-04-06 @ 18:47:30
URL: http://toosweet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh vad härligt att höra att du är lång och står för det! You go girl!

DU är verkligen jättesnygg :)

2011-04-06 @ 21:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0