Valborg!

Hallå bloggen!

Hittills har jag bara njutit av dagen. Den började på Frölunda torg, där jag fick med mig lite nya inköp hem (visar sen) och fortsatte sedan med smoothie och massa frukt på altanen en liten stund. Hann inte med så mycket sola idag tyvärr, men jag klarar mig.

I dag är det valborg! Glad valborg, eller vad säger man? I alla fall, jag tänkte åka in och köpa massa godis snart, sen blir det god mat med familjen (förutom mamma som gottar sig i Milano) och sen kanske man hinner med lite vattenskidor (om jag vågar, var så sjukt kallt sist) innan jag sticker ut. Kanske blir mys hemma med lite kompisar istället, jag vet inte än. Tråkigt en helg som valborg kanske, men ärligt, den är väl lite överskattad?

Hade inte varit fel att sola lite i Grekland nu, med delfiner som hoppar längs med båten när man åker..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0