Godmorgon!

Godmorgon bloggen!

Sitter och käkar frukost och hinner bara med ett snabbt inlägg för vi ska hinna med lite saker innan vi går ner till stranden. Och när jag ligger på stranden är det ända jag tänker på USA. Det är sjukt, snart, snart, snart är jag där och ska stanna ett år. Det väcker både glada och lite nervösa tankar, men mest glada. Jag har inte hunnit bli nervös än och jag tror inte jag blir det förrän jag har hämtat bagaget på sista flygplatsen i USA och ska passera utgången med medvetande om att min nya familj står där och väntar med en lapp där mitt namn är nedskrivet.

Nu vet ni lite hur jag känner och självklart tänker jag på mycket annat som kan hända under året. Åh vad spännande!

Med de orden skrivna avslutar jag detta inlägget och bjuder på en dagens outfit bild för några dagar sen (på Gibraltar). Kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0