Precis innan avresa

Tom, helt tom. Tom på de ord som tidigare sades så självklara. Det handlar inte om vad jag ska skriva här, utan vad jag egentligen känner. Jag brukar vistas i en atmosfär av okänslighet men idag gick det inte. Jag är så ledsen! Jag har nu sagt hejdå till mina kompisar och min släkt. Det får mig och tänka på avskedet med familjen. Mer behöver jag inte skriva.

Jag har haft två jättebra dagar med alla jag verkligen tycker om. Ni är underbara, helt fantastiska, godhjärtade och fyllda med kärlek. Ord kan aldrig någonsin beskriva varje av mina vänners olika personligheter i ett blogginlägg. Undra om en bok hade räckt? Åh vad ni är bra.



Kommentarer
Postat av: Jennie

Usch, jag vet hur det känns! Sista veckan innan jag åkte är fortfarande värsta veckan i hela mitt liv och jag hoppas att den föralltid får vara det :P Men bara minuten efter jag hade sagt hejdå på Landevtter så kändes det bättre igen och sen hade jag bästa året i mitt liv :) Så stå bara ut lite till, så börjar snart det roliga!!

2011-08-07 @ 22:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0