Riktigt molnigt

Godmorgon bloggen!

Jag har precis ätit frukost och sitter nu i internet-rummet. Vi har ju som sagt inget internet på rummet, eller ytterst dåligt så får gå ner en våning för att få bättre.

Idag är det extremt molnigt ute och på gränsen till regn. Det regnade faktiskt lite igår på kvällen. Snacka om att det kom som en chock med tanke på att det hade varit upp emot 30° på eftermiddagen.

Planerna för dagen verkar vara att åka till Gibraltar. Dit åkte vi en annan gång men när vi kom fram behövdes pass visas, vilka vi inte hade med. Så det var bara att vända. Snacka om att jag och Erik var trötta på att åka bil efter det. Därför är vi tveksamma på att åka dit idag med, på grund av bilåkningen. Även om vi denna gången kommer in. Vi får se hur det blir.

Tidsinställer som vanligt dagens outfit sen får vi se om det kanske dyker upp nått mer inlägg idag. Ha en fin dag och njut! Hört att vädret i Sverige är bra, vilket jag är mindre glad för.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0