Ledsen assa

Okej jag suger. Det blev inget bloggande igar heller. Formodligen inte idag heller.. Jag vet inte.

Efter skolan idag tankte jag aka och sola. Kanner att jag maste borja lite med det nu aven om det inte ar bra over huvud taget. Men jag kanner mig sa vit nu och kanns som jag har 10000 finnar ocksa. Sa jag tankte sola lite da och da i alla fall.

Sen kommer min vardsyster och hamtar upp mig sa aker vi hem. Och ikvall ska jag hanga med lite kompisar. Inte bestamt i detalj an, men ar taggad.

Vi hors! Ska forsoka bjuda pa bilder ikvall innan jag sticker ivag. Kram!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej jag har en fråga! Hur ska du fira jul och nyår där? Är det annorlunda där än vad det är här? :) Puss och kram för en fin blogg!

2011-12-02 @ 21:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0