12 februari

Just nu ligger jag i min underbara säng och kollar på Gossip Girl. Undrar också vart alla mina tjejkompisar är. Känns som alla reser bort detta lovet. Men dagen har varit grym trots det. Behövt varje sekund av vila, mat och annat sällskap. På tal om mat, det är ganska sjukt men min mätt-begränsning har i princip försvunnit. Nyligen när jag åt 3 mackor, yoghurt och ett par kakor så känner jag mig fortfarande hungrig. Alltså kände inte ens att jag har ätit så fick ta 4 mackor till, och nu känner jag att det är okej. Inte mätt. Förstår ingenting, brukar inte vara såhär hungrig riktigt. Hoppas ni skrev upp det, kände att de va riktigt ointressant, men brist på annat att skriva...

Nej nu ska jag upp ur sängen och måla naglarna och fixa lite för i morgon. Det blir att gå upp tidigt för att åka in till stan. Kram!


Efter duschen idag, mitt hår är lika fluffigt som alltid innan det hinner torka och blir spikrakt och tråkigt..


Kommentarer
Postat av: Matilda Sandén

Du har en väldigt fin blogg måste jag bara säga =)

2011-02-13 @ 14:24:59
URL: http://mmatilda.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0