For you Tina!




Hej Tina!

Jag har helt missat att du har piercat dig!!! Va kul, erkänn det inte gjorde alls ont? I alla fall, mina navelsmycken är köpta lite här och var plus att jag har fått rätt många. Bäst är att köpa utomlands, sjukt mycket större urval och billigare. Så några av mina kommer från Thailand, och även en från England. England är väl som Sverige antar jag. Jag vet att Guldfynd har några olika. Sen vet jag en affär i nordstan som har väldigt många också, den är rätt bra. Vet dock inte vad den heter. Resten av mina har jag faktiskt fått. Hoppas detta hjälpte dig lite, kram!

Här får du fler bilder:



Kommentarer
Postat av: Johanna

Härliga piercingar!!

2011-04-12 @ 18:07:28
URL: http://www.specialme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0