Hemma

Hade sån otur i morse. Jag gick upp klockan 8 för att bli körd till vårdcentralen, men så hade inte pappa gått upp. Istället börjar jag gå dit (ca 2 km) och efter bara 100 m åker min granne förbi och plockar upp mig. Älskar när det händer.

När jag var framme så hör jag hur en pappa och hans son sitter och diskuterar facebook. Pappan är helt fascinerad över att man inte behöver komma ihåg allas födelsedagar längre och är även jätteglad över att han kan läsa sina mail i mobilen. Gulligt!

Det blir i alla fall min tur och de fyller två små rör med mitt blod. Det jobbiga är att jag har problem med att tappa blod eller något, blir helt svimmfärdig och yr. Jätte obehagligt.

Nu är jag i alla fall hemma och väntar bara på fler nålar. Nästa blir på måndag.




Kommentarer
Postat av: Ida

uschusch, själv kan jag inte med sånt där med blod, haha.

2011-02-17 @ 17:04:54
URL: http://idasivertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0