Mat först, sen sova

Godkväll på er!

Jag och Agnes började dagen på ett café i stan. Där satt vi i omkring 3 timmar, tills vi kom på några saker vi ville köpa på stan. Det slutade i och för sig inte så bra, det var bara Agnes som fick tag i det hon ville. Det enda jag fick var karameller som delades ut gratis.

Dagen har varit fantastisk men nu är det snart dags att sova. Jag måste upp tidigt i morgon och åka till vårdcentralen för blodprov.

För att inlägget inte ska bli allt för tråkigt så får ni två små bilder på mig. You know you love me, haha nej nu börjar jag bli trött (och få lite för mycket Gossip Girl kanske?). Kram!




Kommentarer
Postat av: carolinhe med H

Kikar in och hoppas att allt är bra med dig! :)

Kram! ♥

2011-02-16 @ 23:33:10
URL: http://carolinhes.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0