Så sjukt osmidig

Sitter vid matbordet och ska äta. Mamma har gjort varma baguetter till maten men inte skurit dem i två delar. Så jag skulle dela min baguette och håller den i handen när jag gör det. Jag skär rakt igenom och även lite längre så jag kommer in på handflatan. Skönt att kniven var så vass så att det inte gjorde speciellt ont. Det äckliga var bara när man delade/höll isär såret så man såg ''in'' i handen.

Nu har jag hållit ihop det ett tag och det börjar se bra ut. Men ändå, riktigt osmidigt. Speciellt eftersom mamma säger ''akta nu så du inte skär dig Linnéa'' ungefär en halv sekund innan. Jo tack, ska tänka på det nästa gång.

Fina brödsmulor i alla fall



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0