Sjukhuset

Heeej!

I natt drömde jag om att jag skulle ta 3 sprutor. En där jag tog idag (se bilden under), en i armvecket och en lite högre upp på armen. Tydligen så skulle både den understa och den översta göra riktigt ont medan den i armvecket inte gör så ont vilket jag är medveten om efter blodprovet förra veckan. När jag vaknade blev jag lättad för jag visste att mitt tuberkulos test skulle tas i armvecket. Men när jag väl kommer till sjukhuset så ska sprutan stickas in där det enligt drömmen skulle göra jätteont. Gissa om jag var nervös?

Det gick i alla fall bra men det gjorde ondare jämfört med i armvecket. Nu väntar jag bara på att läsa av provet på torsdag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0