Tips!

Godmorgon gullungar!

Jag vaknade precis och tänkte passa på att tipsa er om lite smink. Jag orkar inte alltid lägga ner så mycket tid på sminket, men när jag väl gör det brukar det bli mörkare sotade ögon eller i alla fall åt det mörkare hållet. Men efter att ha kollat på Gossip Girl extremt mycket nu så inspireras jag av Serena och hennes fina hår och smink. Hon använder ofta rosa toner, eller ljusa grön/blåa. Diskreta och snygga! Idag blir tipset rosa. Gillar när det börjar i vitt/väldigt ljust och slutar i lite mörkare rosa/guld i slutet av ögat som på bilderna under.


Gossip Girl Serena (Blake Lively).
Bild från Grabriellas blogg, lite mer snygga, men fortfarande fint.

Här är några grymma skuggor från Laura Mercier:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0