Älskar barndomsminnen

Och då var man hemma!

Slutade skolan klockan halv 4 idag, sista lektionen var tyska vilket jag egentligen inte tycker är så kul. Men denna lektionen gick bra.


Mamma kom och hämtade mig på hållplatsen så blev jag körd hem, skönt! Nu sitter jag och väntar på maten. Blir lax idag, rätt gott.


Annars då? Jo, min buss kom inte i morse så det sög. Men sån tur var stod min kompis Ingrid också på hållplatsen och väntade. Vi pratade barndomsminnen och de är grymma! Skrattade så sjukt mycket, hela bussen hörde säkert (när den väl kom). Vi hade massa projekt. Alla våra filmer vi skulle spela in, vårt försök på att tälta i trädgården som misslyckades, våra båtturer, våran grymma dagbok (som jag bara måste leta upp), resan in till stan i värmen för vi var så sugna på 4-gott godis och mycket, mycket annat. GRYM morgon!


Jag idag, nya örhängen från Accessorize




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0