Back home

Var inne i stan vid 12 idag men Fanny fick inte sluta förrän halv 1 så vi möttes upp vid 1. Sen gick vi i stan och kollade massa saker, bland annat ett par, eller kanske två par snygga skor till henne och lite småsaker till mig.


Nu har jag i alla fall kommit hem och ätit. Blev en bra dag även om jag inte hittade så mycket. Köpte bara en jacka, ett par örhängen och en kräm på the body shop.

Nu ska jag vidare hem till en killkompis och se på film. Vi hörs ikväll! Hoppas ni också har en bra söndag.


Jackan, blir fin till sommaren med en vit klänning, (konstig färgen blev)



Kommentarer
Postat av: F.L.<3

Hihi, jäklar vad vi var busiga den dagen.. :D

2011-01-28 @ 14:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0