Badminton

Det blev inga resebyråer idag utan vi bestämde oss för att ta det i morgon istället. De nya planerna kom från min pappa. Vi ska åka och spela badminton lite senare idag. Ska faktiskt bli riktigt roligt, jag tycker om badminton. Det blir ju även träning på köpet vilket är grymt bra.

Snart börjar skolan också och det börjar stressa upp mig lite smått. Känns som att vi har extremt mycket saker att göra direkt när vi börjar. Läsa två böcker, ha muntliga presentationer i två ämnen och prov på religioner och något annat som jag inte minns. Jag har ingen koll heller på när allt detta ska vara klart. Men, det löser sig!


Jag får se till att ta vara på de sista dagarna av ledighet istället och ta skolan som den kommer. Undra om det är någon som längtar till sommarlovet lika mycket som jag?


Här är en annan bild från nyår som Fanny har tagit. Från vänster: Lovisa, jag och Julia.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0