Guten Morgen!

Inte många timmars sömn i natt. Kunde inte sova så jag låg och pratade i telefon till 5 nästan, men vaknade ändå innan 10. Känner mig ganska pigg idag ändå sån tur är!

Idag ska jag läsa lite religion, plugga lite matte och även en del tyska eftersom vi har prov imon. Så jag antar att det bara är att sätta igång.


Bilderna från restaurangen som jag lovade er kommer upp under dagen. Annars får ni ha en jättebra söndag, och för er som inte behöver plugga idag - NJUT!


Jackan från Zara



Kommentarer
Postat av: Malin Fröström

snygg jacka! Får nog införskaffa mig en själv ;)

2011-01-30 @ 19:18:34
URL: http://flickansomhetermalin.blogg.se/
Postat av: Emma

Ser muuums ut! Men jag har en fråga, du lägger alltid ut bilder på dig, din bror och din pappa men aldrig på din mamma?

2011-01-30 @ 22:57:10
Postat av: Emma

Jag vet inte vad som hände, men råkade kommentera fel inlägg, hahha! Skulle egentligen till inlägget ovan!

2011-01-30 @ 22:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0