Kallt, som vanligt

Godmorgon!

Herregud va kallt det är i mitt rum (och ute också då antar jag). Gick upp för drygt en halvtimme sen och har ätit frukost och lite så. Nu ska jag sminka mig lite sen drar jag.


Halva dagen idag ska faktiskt bli rolig. Först får vi höra på alla som ska göra sina muntliga presentationer (som jag, skönt nog, redan har gjort). Sen kommer det en kille från USA till engelskan och pratar. Ska också bli kul eftersom jag ska dit. Resten av dagen suger.


Nu måste jag börja fixa mig, ska sticka snart!


Snygga Fanny igår
Jag och Fanny



Kommentarer
Postat av: Olivia

Haha, klart DU kommenterar när de e MAT ;) hihi cepe snygg tröj/vakaj/sak du har på dig häär! köpt??

2011-01-24 @ 12:57:18
URL: http://www.livia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0