Så otaggad man kan bli

Argh! Vill inte börja skolan i morgon. Verkligen inte! Kommer inte orka plugga, kommer inte orka gå upp, kommer inte orka hänga med på lektionerna. Har helt enkelt inte den mista motivationen.


Sen vet jag inte hur jag ska göra med min matte komplettering heller. Får göra en MVG komplettering i slutet av veckan om jag vill, och lyckas jag så får jag MVG i betyg. Lyckas jag inte så blir det ett VG. Funderar på att gå dit och försöka eller om jag bara ska skita i det helt. Snacka om skoltrött...


I slutet på detta inlägget kommer ett litet leende ändå. Denna bilden är på mig och Sigrid i slutet av 9:an. Gud vilken skön känsla det var att sluta skolan och gå för sommarlov och aldrig mer behöva komma tillbaka till grundskolan. Även om våran klass var grym!


Sigge och jag (tror du läser detta Sigge, och har försökt nå dig rätt många gånger på telefonen, så du får gärna höra av dig när du vill ses och också få dina paket! :D)



Kommentarer
Postat av: Dilan D

vilken söt bild! :D



sv; Ja,det var super kul! :D Haft en bra jullov? <3

2011-01-10 @ 15:03:01
URL: http://dilaanisme.blogspot.com
Postat av: Sigrid

Oj har du?? Jahapp!! Kan vi inte ta en fika i helgen? :)))

2011-01-13 @ 23:04:54
URL: http://sigriddellborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0