Snart börjar skolan...

Godmorgon bloggen!

Dagen före skolan börjar nu. Min dygnsrytm är helt fel och jag har inte återhämtat mig på lovet för att kunna plugga igen. Frågar är hur mycket jag kommer anstränga mig denna teminen. Känner hur ångesten börjar komma, tänk när klockan ringer i morgon och det är dags att gå upp och åka iväg. Usch! Ingen rolig grej alltså.


Idag ska jag äta upp mitt godis, städa lite i mitt rum och även försöka komma igång med något skolarbete. Har dock inga böcker eller något hemma men får se vad som går att göra. Sen kommer jag väl säkert på någon bra ursäkt till mig själv varför jag inte ska behöva plugga sista dagen innan skolan börjar. Typiskt mig...



Fanny och jag. En riktigt fin vän! Fanny, vet att du läser detta och jag hoppas att allt löser sig med det vi snackade om igår. Vad du än gör så kommer det lösa sig. Vi ses i helgen. Kram! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0