Winterday

Hallååååå!

Något gladare idag, fast ändå inte. I morse ringde min klocka eller inte, jag vet inte. Jag gick inte upp i alla fall. Vaknade 9, då hade min buss gått för 10 minuter sen. Nästa buss gick om 20 min och det tar ca 15 att gå till min hållplats. Snabbt på med några kläder, lite mat i handen och iväg. Jag hann! Problemet var att jag inte skulle vara framme på hållplatsen vid skolan när vi började och därifrån tar det ca 10 min att gå till skolan. Men jag hann ändå! Sån flyt äntligen!


Nu var egentligen tanken att jag skull fota Julia lite, men får inte tag på henne så antar att det blir lite plugg istället. Ska också äta en del, ett måste när man pluggar.


Påvägen hem (helt okej mobilkamera)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0