Bacon- och kycklingmackor till frukost

Nu är jag hemma igen. Åkte som sagt in till stan och käkade frukost med Rebecca. Le Pain Français blev det - igen. Var så bra när jag var där med Sofia, så blev exakt samma mackor och en latte. Riktigt gott! Där satt vi och tjötade ett par timmar och sen stack vi och köpte godis också.

Nu är det dags för mig och packa och sen duscha. Ser jag inte fram emot, är så otroligt trött. Men det ska bli skönt att komma bort igen. Vet inte riktigt hur bra jag kan uppdatera bloggen, men när jag har internet hör jag av mig. Vi hörs innan jag sticker till flygplatsen med.

Fina Rebecca idag



Rebecca utanför världens bästa godisaffär (4-gott)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0