Countryside

Godmorgon bloggläsare!

Idag väntar en fin dag med grymt väder. Dock har jag andra planer än att vara ute att sola. Men det blir bra ändå, är lite trött dock för har knappt sovit idag. Men det är inte så farligt. Ska verkligen inte klaga.

Läste ett mail från min värdmamma idag. Hon skrev att hon var orolig för att jag inte skulle gilla Indiana så mycket som jag gillar mitt hem. Hon bor på landet medan jag hellre bor nära till både staden och havet. Det är det bästa som finns, att åka ner och sola och bada en varm sommardag. Medan en kvällfika i stan en kall vinterdag är riktigt grymt det med. Jag vill liksom ha nära till allt. Trots detta tvivlar jag inte på att mitt år kommer bli grymt. Men utan tvekan blir det en stor förändring för mig. Jag kommer med all säkerhet att utvecklas väldigt mycket, vilket förmodligen är meningen med mitt år.

Just nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0