Efter träningen färgas ögonbrynen

Åh herre alltså! Det blev jobbigt!! Ingrid laddade ju upp med det hårda träningspasset så det var bara för mig att hänga med. Det var typ 2 övningar jag inte hängde med på, men resten. I slutet alltså, mina ben, aj. Men när vi väl var hemma igen kände vi oss helt utvilade. Ingrid, jag vet att du läser detta, mina ben känns nu igen. Verkligen känns!

Just nu sitter jag och färgar ögonbrynen. Har ungefär 5 minuter kvar på dem, så det blir perfekt att skriva klart bara. Efter det så ska jag äta och vänta på att Niklas ringer. En kompis som jag träffade på språkresan för, är det 3 somrar sen nu? Om det är det, så är det nästan sjukt va fort tiden går. Det måste vara 2 år, 3 känns faktiskt att ta i.

Okej, tiden rullar, jag vill inte få kolsvarta ögonbryn faktiskt. Så vi hörs senare istället. Kramis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0