En dålig dag

Hej bloggen!

 

Sover inte hemma idag heller så får vänta med både outfits och bilder från i morse. Sitter på en annan dator men jag har nog några bilder från igår att bjuda på.

 

Vad gör ni idag? Vädret är sämst och jag har haft en dålig dag faktiskt. Den började riktigt bra med frukosten med Sofia. Jättemysigt! Sen blev det bara värre. Jag sa hejdå till henne för ett helt år framöver. Behöver jag skriva att det sög? Efter det skulle jag fixa med min väska. Servitören spillde nämnligen tomatsås på den igår, och lovade mig ersättning för kemtvätt. Så var det extremt mycket tjöt fram och tillbaka, vilket resulterade i att jag fick stanna i stan utan att ha något att göra från halv 1 till halv 4. När klockan väl blev halv 4 ringer chefen på restaurangen och då är det längre ingen idé för mig att komma förbi. Så där gick jag och svettades i svarta jeans, stövlar, regnjacka och paraply när det var 24 grader och aldrig började regna som jag var förberedd för. Stackars mig? Haha! Hoppas kvällen blir bättre!

 

Här kommer 4 bilder till från igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0